Jakie gadżety reklamowe? Przypinki!
Reklama weszła już tak bardzo w nasze życie, że w całości do niej przywykliśmy i chyba już nikt nawet nie próbuje wyobrażać sobie funkcjonowania bez niej. Reklama jest wszędzie, patrz internet, telewizja, radio, prasa czy też ulica, gdzie na każdym roku mamy tablice reklamowe, plakaty, billboardy, ulotki czy gadżety reklamowe takie jak przypinki czy t-shirty lub inne elementy odzieży.
Zatrzymując się na gadżetach jakimi są przypinki reklamowe można na wstępie powiedzieć, że gadżety takie wykonywane są przez wielu producentów przypinek, a znajdziemy je pod pozycją przypinki na zamówienie. Znaczy to nie mniej i nie więcej, jak to, że sami możemy przygotować dokładnie taką grafikę, jaką chcemy widzieć na zamawianych przypinkach.
Idąc dalej, należy zaznaczyć, że obecnie przypinki to już nie tylko okrągły gadżet na agrafce. W tej chwili mamy dużo większy wybór. Otóż możemy wybrać inny kształt przypinki – na przykład prostokąt, ale też dodać do przypinki element użyteczny – brelok, otwieracz, lusterko, czy wybrać inny typ montażu przypinki – magnes, żabka, spinacz, przyssawka. Zobacz przypinki w katalogu firmy Buttonfly na stronie www: https://buttonfly.pl/
Omawiając te gadżety reklamowe, warto zwrócić uwagę na prawidłowy sposób tworzenia komunikatu reklamowego, który powinien być realizowany na podstawie schematu AIDA (z.ang. attention, interest, desire, action). Jakie jest tego znaczenie? Otóż reklama, nawet ta na przypince, ma zwrócić uwagę odbiorców na produkt, po czym ma go nim zainteresować i wzbudzić chęć posiadania reklamowanego produktu oraz finalnie spowodować, że odbiorca reklamy uda się nabyć reklamowany produkt. Niby takie proste, a wcale nie takie łatwe do wykonania.